A man chooses...


Nu är jag nog tillbaka där jag var i går kväll innan jag började pilla med håret.
Blekningen gjorde susen, hade i ca 45 min och sen lyste håret nästan som i uv. Haha. Nu sitter jag här med pillarbox i håret och hoppas på det bästa. Ska låta det sitta i en och en halv. Mer hinner jag nog inte innan vi måste börja göra oss iordning för Björns födelsedagskalas ikväll! Gonna be awesome. Ja kan inte bestämma mig för om jag ska ha en vit klänning med svarta prickar eller en svart med vita. Hm, vilka i-landsproblem va? Blir nog den vita tror jag i alla fall. Åh vad jag hoppas att håret kommer bli bra. Känner mig lite nervös, mest för att ja inte kommer kunna fixa innan festen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback