Berns salonger

Wiiiiiiiiiii!
Jag är så glad så glad! För jag ska gå på Tillskärarakademins modevisning i Stockholm! Som till råga på allt är på Berns salonger i år. Ett ställe jag alltid velat besöka och nu ska jag få gå modell där! Känns hur kul som helst! Jag har tom fått resan upp betald så nu har jag precis köpt biljetter! Jag åker upp den 8 juni, modevisningen är den 9 och sen åker jag hem igen den 10! Och så kommer jag hem lagom till min bror som tar studenten den 11!
Åh det kommer bli så kul!

Sen ska jag även gå modell på en annan visning i gbg den 20 maj!
Det ser jag fram emot för det är en Alice i underlandet kollektion och jag ska ha Red Queen inspirerad outfit! Jag har inte sett kläderna än men det ska bli väldigt spännande!

Bild från Google
Ni fattar att jag ser fram emot berns va? Visst ser det underbart ut?

Nu ska jag ta och gejma lite Alice!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Vem är det du ska gå modell för ? :D

Postat av: mitsukai

Oj vad kul =)

Hur kom du över två sådana toppenjobb =D

2010-04-28 @ 14:22:54
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: mitsukai

Väldans skoj!

Blir nog toppen <3

2010-04-28 @ 22:32:23
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback