Evening

Har suttit och tittat på lugtslottet som sprängdes med mammi och pillat med mitt löshår. Har sytt på clips på alla slingor utom en (tack och lov så köpte ja ett storpack i höstas så ja hade lite över) märkte det i helgen att det nästan var omöjligt att fästa med bara hårnålar, mitt hår var superlent efter den massiva behandligen va färg och balsam så alla nålar gled ur hela tiden, vilket resulterade i att håret höll på att trilla av. Så det känns skönt att ha fått på lite clips så håret kan sitta där det ska!

Alla verkar ju ha gjort sina egna pokemontränare så jag passade på att göra mig och Soot innan när jag hade lite tråkigt.


Lite likt blev det väl i alla fall? Fast fanns ingen bra frisyr med lugg :( och ja fick lägga till lite rött i Soots hår själv.

Nu ska ja tvätta min navel. Tycker den har läkt väldigt bra faktiskt! Har ju inte så mycket att jämföra med men den gör inte särskilt ont och har inte krånglat. Visst det är rött runtomkring och ja vätskar en del men inte så mycket. Längtar tills ja kan byta till den här sötnosen som jag gärna vill ha som "standard" sen!


Visst är den sjukt söt? Känns så Cissig

Kommentarer
Postat av: Pyra

Har du någon bra sida där man lär sig att sy clips? :3

Postat av: soot

wat :o gotta catch all of soot?

2010-04-21 @ 00:01:56
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha kul Soot att du länkat till min blogg :P

2010-04-21 @ 12:49:57
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback