Heart x stars

Kommer i säng på tok försent nu i alla fall! Ja som planerade att gå och lägga mig vid tolv men så föll det sig så att ja började kolla massa hemsidor osv. Finns så galet mycket jag vill ha! Ska lägga en beställning på Kawaii design imorn. lite naglar och deco och färg och sånt. Passade på att klippa upp håret lite. Tog pyttelite på topparna med. Kanske 0.5 cm :P

Btw så kom äntligen min och Soots beställning från BL i torsdags. Är helt galet vad segt det gick. Vi beställde liksom i början på mars och nu är det april.

Jag beställde bla de här två sötnosarna^^ Måste erkänna att jag blev störtförälskad i den med stjärndinglett så fort jag hade det i handen! Vill inte ha något annat just nu, ser så himla sött ut!


Kommentarer
Postat av: Sid

Aww, måste se så sött ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback