Påsk

Inte kul att gejma när man fastnat. Känns som ja bara springer runt i cirklar och får inte tag på något.
Borde packa lite istället. Ska visserligen inte ha med mig så mycket eftersom jag kommer tillbaka om ett par dagar men behöver ändå städa undan lite. Känns lite onödigt att mina saker ligger över hela stället när jag ändå inte är här. Ska diska lite också.

Känns konstigt att det redan är påsk. Redan är fjärde månaden på det här året. Känns som det nyss var nyår och vi stod uppe vid kyrkan i Mölndal och tittade på fyrverkerier. Men det är liksom tre månader sen. Är jag nöjd? Ja hittills är jag nog nöjd, lite extra jobb hade inte vert helt fel men annars är det mesta riktigt bra. Nästan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback