Sista dagen

Nu har jag jobbat min sista dag på flexlife.
KOm precis hem från utvärderingen med Ulrika. Kändes fint och vi hade ett bra samtal (och ja fick betalt för en timma extra) Men kändes sorgligt att gå därifrån sen och lämna allt. Inte för att jag varit där så länge men man vänjer ju sig snabbt. Vid utsikten, uppgifterna, människorna, inredningen och vanorna.
Jag är jättenöjd med min tid och mitt jobb på Flexlife och hoppas på ev. fortsatt kontakt i framtiden.

Igår var jag och
Ed och fick min navelpiercing gjord, ni minns kanske att ja skrev att jag skulle göra den för några veckor sen, men fick skjuta upp pga några småsaker. Men i alla fall, det gick bra. jag var nervös innan så klart, ja är ju så rädd för smärta. Så lustigt egentligen, för jag har ganska hög smärttröskel men ja är oerhört rädd för att det ska göra ont osv. Varg följde med mig, jättegulligt av honom. Vi träffades en timma innan och han bjöd på glass och vi satt nere vid vattnet en bit bort från nordstan och pratade och bad och sen åkte vi ner till Ed. Han är ju så sjukt trevlig. Tar sig tid och lyssnar och pratar. Och wii jag är så nöjd. Den är så söt! Valde en halv evighet mellan en röd och vit sten, och spontant kände jag först att jag ville ha en röd, men sen när ja höll den mot min hy tyckte ja inte det såg lika bra ut så det blev den vita, men ja var osäker in i det sista, typ när ja ahde lagt mig ner så sa jag "eller ska jag ta den röda i alla fall?" Haha så typiskt mig, hatar att ha flera alternatvi att välja mellan :P

Imorn drar vi alltså till uppcon. Jag är pepp men har inte riktigt fattat att det är imorgon. IMORGON LIKSOM. Jag och Vixs ska vara med på modevisningen, det har jag säkert skrivit tidigare, som är på fredagskvällen. Vi ska gå i vanessas kläder och det ska bli lite spännande tycker jag allt. Så idag bär det hem åt Borås. Ska packa och öva lite catwalk/poser hade jag tänkt. Har en miljon kläder jag vill ha med mig mend et är ju bara tre dagar och jag kommer ha max två outfits per dag. Men blir väl lite loli, lite katt, lite lack osv. Vi får se! Kommer nog bli ett awsome konvent och lite spännande att träffa Paul igen. När jag gick på högstadiet var han typ min bästa killkompis och vi låg och pratade i telefon i timmar. En gång hade tydligen pauls mamma sagt till min mamma "ja ni arama människor som får stå ut med att han ringer hela tiden" Och han ringde verkligen flera gånger om dagen. Särskilt han och jag och Maya umgicks väldigt mycket.


Jag och Varg igår! Var så himla underbart med vädret! Visst blir man superlycklig av solen? ja blir verkligen det!


Jag förra veckan när jag åt upp beyond good and evil för att garfikkortet på datorn sög.

Nu ska jag snart börja packa för hemresan till Borås. har galet mycket kläder här i gbg och eftersom ja inte vet vad ja vill ta med till uppon än är det lika bra att ta med det mesta. Och platta håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback