Would you kindy

Usch vilken gråtkatt jag är just nu. Har precis dödat Ryan! Usch vad sorgligt det här, men absolut den bästa spelupplevelsen jag haft i hela mitt liv.

Hittade inget från ettan så här får ni från tvåan, som ja inte spelat än, men hört att den bara är medioker jämfort med ettan. Ska dok bli intressant att spela sen tycker jag.

H

 

Ska precis gå och tvätta ur min hårfärg, hade lite poppy och lite pillarbox som ja blandade och la i håret. Ni skulle sett hur det såg ut inna, så sjukt uttvättat, men färgen var fortfarande mörk, bara grådaskigt orangebrun:(


Kommentarer
Postat av: Bunny

Mm det jag har antagligt med att det borde suga ut sig med, tänkte det var någon sorts antibackwards blekta toppar. hoppas det fixar till sig.

Bioshock 2 är inte värt att spela tycker jag. det fläckar nästan ner det fina minnet av 1an. dock är det roligt att spela om man bara tänker bort storyn. fin grafik. kul att spela big daddy och men ser hintar från 1an om man kollar noga på omgivningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback