Borås

Tillbaka i Borås.
Jag är så täppt i näsan, det är verkligen jobbigt. Mår mycket bättre nu men är väl inte helt bra än.
Åh ni anar inte hur sjukt mycket jag längtar efter att få flytta till min och Vickans lägenhet! Vill liksom flytta in nu på en gång men måste hålla mig i hela två veckor :P
Ja det är faktiskt nästa vecka ja flyttar. Det känns helt sjukt. Längtar så tills ja kan bjuda upp nya klassen på fika, ha u-church hos oss och andra härliga vänner. Kommer bli helt fantastiskt, tror jag i alla fall. Även om jag inte lyckas få csn så klarar jag ju mig absolut första månaden, eftersom lönen från jobbet borde täcka hyran men sen får vi se. Det kommer säkert lösa sig på ett eller annat sätt. Får ju i värsta fall jobba så mycket som det bara går.

Andra saker jag ser fram emot är mina dreads. Vi får väl se när de dyker upp, men det ska i alla fall bli väldigt spännande :D

Synthcave i helgen var oerhört trevligt. Jättehärligt hos Bea och Svanis (som sagt, man har nästan alltid roligast innan) och sen härligt på klubben med. En hel del dans och snack och mys helt enklet. Jag tog i princip inag bilder men vi blev fotade typ hela tiden under kvällen så jag undrar vart de kommer dyka upp. Inga bilder på hemsidan än så länge :S


Vixs och Solaris. Oerhört söta ihop

Jag och Solaris

En Svanis och en Björn^_^

Well hello stilige Joakim :D



Kommentarer
Postat av: Sarah

Fina cyberlox :)



Längtar stört mycket tills man också kan dra iväg till Synthcave, det verkar vara en jätte rolig pub :D

Grattis till lägenheten och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback