Picture post!

Mjau!
Här kommer lite bilder från dagen

Pappa ville ta bild på mig ihop med hans precious solros som nu växt om mig i längd :D
Det där är för övrigt mina favo strumpbyxor!

När vi väl behövde paus i shoppandet tog jag med familjen till mitt och Annas favocafé inne i nordstan nämligen "festival"

Riktigt fin bild på pappa. Här sitter vi några timmar senare på Park Lane

Älskade mammi <3

Pappa och jag!
Är riktigt nöjd med mitt hår nu. Har som sagt tvätta luggen mer än det övriga håret och den har fadeat till en riktigt härlig rosaröd nyans! Ser fram emot att resten av håret med kommer göra det!

Nu är det snart sovdags! Imorn ska jag på utfrågning av Maria Wetterstrand av Torsten Åhman i Vårgåda. Ska bli rätt intressant. Har fortfararnade inte bestämt mig riktigt för vad jag ska rösta på men det är väl ingen hemlighet att det står mellan KD och piratpartiet :S Så svårt att välja.

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Pirat ger ju automatiskt sin röst till det största partiet (har de själva sagt) om de kommer in i riksdagen iom att de bara har en enda punkt på agendan (dvs piratkopiering). Så vem vet, röstar du på dem kanske din röst egentligen hamnar på soc eller moderat ;)



Postat av: Star

Åh, var har du köpt de fina strumpbyxorna/leggingsen?

2010-08-22 @ 14:31:43
URL: http://frostprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback