Senaste

Idag fick jag hem mitt hår från happy hair! Även om jag hade en del svart hår över så bestämde jag mig från att beställa därifrån med så jag fick lite nytt fräscht 60 cm hår med namnet "pony" för att fallet i håret påminner om en hästsvans! Jag är jättenöjd. Sköter man det bra så kan man ha det riktigt länge! Har sytt på clips och ganska nyss satt i det i håret. Tänkte limma i det senare men det får bli efter dreadsen som jag verkligen hoppas kommer komma hem innan helgen!
Här kommer lite nya bilder på håret som pappa tog innan idag!







Jag håller på att bli sjuk. Riktigt sjuk. Det kliar i öronen, näsan rinner, jag har ont i halsen och magen är orolig och huvudet dunkar. Usch det känns så tråkigt verkligen. Vi har spelat klart sillent hill 2 nu i alla fall. Så himla sorgligt slut. Tänkte börja med tran ganska omgående.

Kommentarer
Postat av: Nea

fy fan vad snyggt det blev! :O<<3<3

Postat av: Clara

cooling

2010-08-15 @ 18:19:14
URL: http://tissanova.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback