Sjuk

Jag är sjuk :(
Håller på att hosta upp lungorna, näsan rinner och jag har sån huvudvärk att det finns inte. Usch vad jag hatar att vara sjuk. Var nere en snabb sväng på stan och det tog på krafterna ska jag säga. Sprang runt i fem olika butker för att hitta en dragkedja som jag sen ändå inte kunde använda. Life is horrible sometimes.
Har hållt på och greja med en topp halva kvällen men som sen enda blev fail (allt är dragkedjans fel *morr morr*)

Jag längtar så tills helgen! Kommer bli så awesome! Vixs kommer in, Bunny ska fläta in dreads i mitt hår (bara de hinner komma) förmys hos Svanis på lördagen! Win win win! Fast tråkigt att inte Sootkatten kan komma med.
Sen på söndagen ska Vixs och jag kolla ev. boende på söndag! En familj som hyr ut en övervånign på Hisingen. Ja skulle ju absolut helst vilja ha en egen lägenhet med Vixs men det här blir mysigt med tror jag.
Bara jag blir frisk tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback