Sjukling

Här hade jag suttit och skrivit ett långt blogginlägg och så går min dator bara dör. Oerhört dålig stil tycker jag.
Har egentligen inget kul att skriva. Jag är fortfarande sjuk. Jag hostar så jag får ont i huvudet.
Mitt paket fråb Celga är fast i tyskland så ja lär väl inte få hem det innan helgen.
Celga är min japanska shopping service. Via dom kan man tex anvnda sig av japanska auktionssajter (man säger ett maxbud till celga och så tar dom han dom budgivningen) eller andra japanska affärer som inte skeppar utomlands i vanliga fall. För detta tar Celga en liten avgift men det är absolut värt det. Celga och jag hade en bra relation fram tills vintern 08, då jag köpt lite saker, en kjol frn cornet, lösnaglar, en klänning osv som Celga helt plötsligt påstod att jag inte hade betalat för. Det spelade ingen roll hur många gånger jag skickade kontoutdrag och kvitton från paypal, Celga vägrade lyssna. Så tillslut gav jag upp. Nu när jag hittat lite andra småsaker jag vill ha så bestämde jag mig för att testa dom igen och det gick bra, skrev vad jag ville ha, betalade, celga köpte, fick in varorna till sitt lager och skickade ut. Så nu hoppas jag bara att det kommer en avi eller ett postbud med paket :D

Låg och tittade på gamla bilder igår innan ja skulle sova. Blir alltid lite så där -oh-mitt-röda-hår-sakning när jag gör det. Men trivs väldigt bra med det jag har nu! Tänker dock senare i höst att jag skulle färga det mörkrött. Lite som förra hösten då jag använde en fast röd nyans och sen poppy eller pillarbox red på det! Det brukar bli väldigt fint men nackdelen är ju att de vanliga röda nyanserna fadear så fort att det kanppt går att använa löshår till det :S


Bild från förra hösten
Drömde sen i natt att jag hade färgat håret och var på cave och det var så blankt att man kunde spegla sig i det :S wierd. Verkligen weird


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback