Timeline

Ja, nu när jag har rött hår igen så känns det nästan som att vara tillbaka på ruta ett. Förutom att det bara är en fjärdedel so är röd och det andra svart :S
I sommar har jag hunnit med galet mycket färg


Tycker ju efterhand att det lila var sämst. Inte fult eller så, men på mig såg det mest påklistrat ut. Gustav sa en gång att det såg ut som en sån där amerikansk tonåring som försökte se alternativ ut alt. en häxa på halloween. Kanske hade ahn lite rätt i det
Den andra färgen, rose red, älskade jag, den var ju rosa lila, men som ni ser på tredje bilden så fadeade den till i princip bara rosa på en tvätt.
Det ljusrosa tyckte jag med väldigt mycket om, men den färgen bara rann av i duschen och det såh oerhört skabbigt ut.
Rosa-svart hade jag ju inte tänkt att överge och det går ja säkert tillbaka till när det här börjar försvinna eftersom jag har så mycket färg kvar och verkligen gillade hot hot pink!


Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Ja, det är fantastiskt! Och det kommer en tvåa 2011, coolt va? :)

Postat av: Ida

Vilka fina hårfärger du har haft :D

2010-08-07 @ 13:26:12
URL: http://idasval.blogg.se/
Postat av: Madde

Du har väldigt fint hår! :)



Vet du någon bra sida (förutom eBAY) som säljer fina/bra/billiga peruker?

2010-08-08 @ 00:28:37
URL: http://nordsvensken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback