Bangs

Saknar min lugg :(
Satt och kollade igenom massa bilder från i våras och då var min lugg jättefin känns det som.
Nu har jag ju bestämt mig för att spara ut den så jag ska verkligen göra det, inte inte inte klippa till den. För så har det vart alla andra gånger jag har velat spara ut luggen. Att jag efter någon månad givit upp, men nu ska jag inte göra det. Bara så ni vet.

I alla fall så ska jag och mamma åka till Knalleland strax och julhandla lite. Är ju egentligen klar med presenthandlandet. Men det finns en klänning jag är lite sugen på till mig själv. En tight sammetsklänning. Långärmad. Jättefin! Och en lite mer oversiezad sammetstunika från Åhlens men har inte råd med bägge och på Kaphal har jag (läs pappa) rabatt så det blir nog den tighta.

Vet inte vad jag ska ha för kjol till min korsett på nyår. Känner attdet börjar brinna lite i knutarna nu.
Hade bestämt mig för en jättefin lång ( i sammet) med snyggt fall men efter att ha letat som en galning och inte hittat den misstänker jag att den finns hos mitt ex Micke. Jag har vaga minnen av att den låg i en påse hos honom vääääldigt länge efter att jag hade haft den på Mono nån gång. Fy så typiskt. Nu vet jag verkligen inte vad jag ska ha :( Hinner ju heller inte beställa nåt som kommer hem i tid.

Dags att klä på sig och borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback