Fin dag

Fin dag idag.
Vi hade en härlig lektion i skolan. Sen blev det först SEB som hade ett fantastiskt erbjuande idag.
Om man öppnade en enkel fond eller pansionsfond och satte in fem hundra kronor så dubblade de instättningen till tusen.
Så snälla mamma ringde mig igår och tisade mig om det här och satte över pengar till det.
Sen var vi på Nordea och fixade lite andra grejer och stötte på Jean Pierre. Haha så roligt.

Kom hem senare än väntat och sen har jag färgat håret lite och vi har ätiti popcorn kollat tv och myst.

Imorn har vi avslutning med Juniorerna.
Känns jättesegt faktiskt och jag är inte alls pepp på det. Nu när vi haft avslutning med det andra grupperna hade det vart skönt att slippa åka in imorn. Plus att jag väntar på viktig post och har andra ärenenden och sånt. Men det är inte mycket man kan göra åt det och det kommer säkert bli super mysigt.
Åker antagligen tillbaka till Borås sen imorn på kvällen, ska jobba lördag morgon. Men det blir nog tillbaka på lördagskvällen om allt löser sig!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback