Haircolor of mine

Sitter och rensar kameran nu och tittar på ännu mer gamla bilder från i våras.
Blir mega nostalgisk trots att det inte ens är ett år sen.
Tänkte lägga upp några gamla bilder i alla fall. Några har ni säkert sett, andra inte.





Avslutar med en bild från i sommras som jag själv inte hade sett innan. Den är från juli eller nåt, jag och Paul i stadsparken :D Har vaga minnen av att jag somnade på den där kudden sen. Var väääldigt trött.
I alla fall så är jag väldigt nöjd med att vara tillbaka med min gamla vanliga röda färg. Kör dock nu på fire iställer för pillarbox eftersom mitt hår bara blir rosadassig av den färgen. Fire innehåller nog egentligen mer oranga pigment men på mitt hår är det alldelels perfekt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback