Pics and stuff

Sa jag att jag hade det sjukt mysigt hos min favorit-Tina i måndags?
Hon fyllde 18 så vi passade på att fira lite. Det blev massa snack och fixning av löshåret hon fick i födelsedagspresent.
Efter vi sytt på clips och haft oss satte vi i det och det blev verkligen skitsnyggt. Svart långt hår är så himla fint ju!

Söta fina Tina!


Lägger upp några få bilder från veckan som gått

Bild från när Vickan klippte sig. Det tog hela två och en halv timma, haha längsta klippningen ever.

´Jag och Vickan innan skolan i tisdags!

Måste bara lägga upp den här bilden jag smygtog på Jean-Pierre på banken :P

Sa jag att jag hann med lite lolimeet i söndags i alla fall? Det gjorde mig så glad. Underbart att träffa vännerna <3

Evelina, Candy och Klara<3

Lilla jag! Kändes jättekonstigt att ha den kappan på mig, den kändes hur stor som helst.

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Snälla hjälp till at rösta här:

http://apps.facebook.com/fritidsresor-jul/?sub=view&rid=1754



Alla som röstar får en länk i menyn i 2 veckor, kommentera bara när du röstat!



Det skulle byta massor, mycket och mest, guld!

2010-12-15 @ 17:59:23
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback