Plastikhaar

Beställde en till present till mig själv
Nytt hår från plastikhaar köpt på Odium.
Platikhaar är ju enligt mig ett riktigt bra märke när det kommer till syntethår i extremfärger. Det håret jag köpte sist hade jag ett bra tag och jag älskar att blanda ut riktigt med syntet! Man kan aldrig få upp den tjockleken eller de lockarna med riktigt hår som man får med syntet men har man bara syntet ser det lätt för plastigt ut.

Här är en bild när jag har i håret och det är ganska nytt

Bild från odiumclothing.net

Längtar tills jag får hem det! Men nu är kontoret stängt tills den 4 januri så jag får nog vänta ett tag

Kommentarer
Postat av: Madde

Var kommer den där underbara klänningen ifrån? :) Det är en jättefin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback