Sleepy cat

Nu ska jag ta och sova. Känner mig helt utmattad.
Kollade mig i spegeln innan och jag har fått ett litet jack i pannan där tomten slog i som värst. Det är riktigt ömt och svider lite. Så himla typiskt. Ska ta och titta på south park tänkte jag och somna till det. Trots att det var i våras vi låg och kollade igenom hela serien så känns det som en evighet sen. Lite som i ett annat liv. Just nu skanar jag den tiden mycket. Då när jag var Borås halva veckorna och gbg halva för då hade jag i alla fall tid att träffa de som betydde mest för mig. Nu finns ingen tid för vänner, u-church eller nåt annat. Det är tur att jag har Vickan i alla fall. Vi har haft en fantastisk termin ihop. Utan henne skulle det inte alls vart samm grej att gå bibelskola och praktisera ute i Gråbo.


Bild från när vi ganska nyligen flyttat till Gbg!

Kommentarer
Postat av: Vickan

love you! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback