Black stripes

Idag var det med rätt stressigt på jobbet. Man får räkna med det i såna här tider. Så är det varje år.
Mellan jul och nyår är det fult upp.

Var i alla fall ute och shoppade lite på mellandagsrean sen!
Hade egentligen inte tänka köpa så mycket men det går ju inte att låta bli när det finns så himla mycket snyggt så billigt. Fast den här gången blev det mest lite småplock.
Har verkligen velat ha den där snygga bodyn ett bra tag. Visst är inte direkt ett fan av bodys eller så men älskar ränderna, plus att det kan vara bra att ha så tight som det ändå blir till en snygg kjol. Man behöver aldrig oroa sig för att den ska åka upp och visa magen ossv.

Allra först köpte jag ett par hundtandsmönstrade nylon strumpbyxor på H&M. När jag kom ut såg jag senare att jag hade råkat köpa storlek XL. Lite väl stort för min del :O När jag gick tillbaka för att byta blev de även de där underbara prickiga stay ups:en och det galet snygga armbandet som jag redan innan tittat på flera gånger men tyckt vart för dyrt.

me loves it!

Snyyga under. Det var jättelängesen jag köpte underkläder så nu passade jag på att köpa lite smått. Och ett par ordentliga over knees som jag har varit utan sen jag flyttade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback