Whipped Magic

Ingen har väl missat att vi är mitt uppe i favomånaden december
och nu börjar julstämningen inbefinna sig på riktigt!
Julsånger och pynt överallt. Lampor över hela stan och snön ligger glittrande, vacker och vit.
Jag stormtrivs. De senaste dagarna har det desutom inte varit så vansingt kallt som förra veckan då vi var nere på-10 flera dagar i sträck.

Idag hade vi i alla fall sista dagen på praktiken och Vickis och jag hade glitter i håret och vi hade julbord med de söta små ungarna och gjorde julkort och lyssnade på julmusik. Väldigt trevligt. Nu är jag dock hemma i Borås. Ska ju jobba imorn.

Är så himla ledsen över att jag missar årets julmeet med lolitorna på Liseberg. Missade det förra året med.
Även om jag nästan aldrig har lolita nu så har jag lärt känna så många fina människor som jag verkligen hade velat umgås mer med. Men men. Så kan det vara. Sitter inne på lolita secrets och läser. Brings me back to varje söndag på Kortebo när jag och Jonas kröp upp i sängen och läste senaste secretsarna. Det var så himla mysigt. Blir lite sakning nu.
Synd att jag verkligen inte trivs i loli längre. En gång i tiden var det ju min every day klädsel.

Slänger in en av bilderna från den här veckas secret post

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback