Cyber wear

Klockan är snart ett och ingen post än. Fick precis veta att mitt hår skickats idag och inte i måndags som jag trodde så jag får väl det imorgon. Typiskt eftersom jag inte är hemma då. Ikväll blir det disskusionscafé på Campus Linné som ligger på Övre Husargatan! Gissa vem jag tänker på då. (MARCUS MARCUS MARCUS) När Ammi och jag gick i trean bodde vår gode vän Marcus där och under vårterminen spenderade vi nästan varje helg i hans underbara lägnhet som blev lite som ett andra hem för oss.

Imorgon blir det uchurch som vanligt och på fredag kommer familjen ner till Gbg och så ska vi gå och äta och shoppa lite. Ska bli mysigt!


beställde just hem den här sötsaken. Blev den i vitt och inte i rött. Han som gör dem här har vart jättebra att ha att göra med, personlig service, snabba svar, erbjöd sig att göra en i den färgen jag funderade på även om det inte var någon garanti för att jag skulle köpa bara för att kunna visa bilder. Maskerna ser väldigt snygga och fräscha ut. Här är en länk till hans ebay sida:
http://shop.ebay.com/cyb3rburn/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=
Tyvärr lär den ju inte komma hem innan fpp men kan kanske ha den på nästa mono eller på någon annan fest. Längtar i alla fall. Jo just det ja, anledningen till varför det blev den här och inte den röda var för att Andrew som han heter trodde att den röda nyansen skulle skära sig med mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Å tack för komplimangen får man väl säga! (Hälsa tack till Soot med)



Coolt med gasmask även om det inte riktigt är min grej. Blir spännande att se hur den ser ut på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback