Header and stuff

Phu har suttit i säkert  fyra timmar nu och försökt ändra bredden på bloggen, det är inte första gången jag försökt mig på det, säkert femte eller sjätte men har aldrig lyckats. Har varit irriterad i säkert ett år över att själva "skriv delen" är så smal då jag gärna vill lägga upp bilder som är bredare men det ser ju alltid jättekonstigt ut. Det var inte svårt att komma på faktiskt hur man skulle ändra bredden, det fixade jag snabbt utan det kluriga har varit att få till headern och fixa så att bloggen blir centerad, med lite hjälp från soot och en hel del klurei har jag nu löst det. Fast jag är inte alls nöjd den, på den här datorn har jag inget bättre än paint och jag är inte jätteskillad så det var inte det lätaste. Ska försöka fixa en bättre header men for now så ger jag upp.

Vickan feel free att hjälpa mig!

Är i alla fall jättenöjd med att jag nu kan lägga upp lite bredare bilder utan problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback