Nachtmahr

Mina ögonbryn. Prövade att måla dom röda med en läppenna och och resultatet blev förbluffande bra! Känner mig mycket snyggare än i min gamla färg så nu ska jag ta och färga dom med samma färg som jag har till håret. Blir det inte bra kan jag ju bara bleka bort eller färga över.


Färgen ser mycket ljusare ut än vad den är. Den är egentligen tom mörkare än min hårfärg. När jag höll på att fixa det stod Gustav brevid och sa "Nej snälla, snälla säg att du inte gör det där. Snälla snälla Cissi, gör det inte" Pappa vart heller inte så nöjd men mamma mest log och sa något om att hon egentligen tyckte bäst om när jag var naturlig. Får se vad Samuel säger. Han är ju så influerad av Gustav så han tycker säkert inte det ser bra ut, eller så gör han det fast vågar inte säga något.

Kommentarer
Postat av: soot

tyckte det var snyggt. föga oväntat verkar du ha bättre koll på vad som passar dig än dina s.k. nära och kära.

2010-02-15 @ 18:01:04
Postat av: Vickan

Haha så typiskt gustav att säga så. Jag berättade för mikael att gustav hade undrat vad det är för fel på oss när vi skulle på freakshow och du skickade bilden till din mamma. Haha mikael bara skrattade och sa att det var en väldigt bra fråga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback