Superhelg

Mjau! Tillbaka i Borås nu! Känns nästan inte som jag bor här längre, blir bara längre och längre perioder i Göteborg. Vilken underbar helg jag har haft! Jättemysig u-church som min vän Niklas följde med på. Var jättekul att han kom verkligen. Vi var på caféet och hade det mysigt. På Lördagen hade Josua sin födelsedagsfest! Blev så att jag gick som tennistjej, var väl inte superutklädd men hade i alla fall svettband (ett jag fick av Wille för tusen år sen) och hög toffs, kändes väldigt sportigt! Det bjöds på vin och ostbricka! (vuxenpoäng!) och så pratade vi en massa, givetvis spelade de allra grabbigaste killaran halo stora delar av kvällen men jag antar det är smällar man får ta när man umgås med den typen av det manliga könet.

På söndagen fick jag äntligen träffa min kära Karino! Vi var bla uppe hos Soot och åt mat och tittade på Sandor/Ida. n svensk ungdomsfilm efter en bok jag läste när jag var i 14-15 års åldern. Älskade verkligen den boken (den är bra skirven men givetvis stereotypt tonårsaktig, minns att jag kände igen mig i den, precis som jag antar att alla ungdommar i den åldern med gjort)

Idag hängde jag med Macke! Supermys x 1000. Är verkligen allt för sällan vi ses, han är ju en av mina bästa vänner och jag påminns verkligen om det varje gång vi ses för vi har så otroligt kul ihop. Vi var på jakt efter en frisör som kan göra dreads på Macke. Just nu lutar det åt Safari tror jag. Sen blev det en del shopping och lunch på Sun Wall! Var ett bra tag sen jag åt thai och det är alltid mysigt där.

Ska orka plocka upp kameran sen och lägga upp lite bilder, blev väldigt få men tog några på festen i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback