Time to sleep

Nu är det nog dags för mig att sova. Börjar bli lite trött. Imorn ska jag ta en sväng på stan! Ska inhandla en ny foundation hade jag tänkt och även en epilator. Har velat ha det länge, men har aldrig blivit av att jag köpt. Även om det gör ont med en epilator känns det som det bästa alternativet för mig som vill vara så len som möjligt. Att raka sig ger ju mycket snabbare stubb, när man väl kommit in i "epilatorandet" lär man ju bara behöva använda den en gång i månaden. Ser fram emot det!

Jag har aldrig varit ett fan av färg tatueringar. Verkligen inte, har alltid tyckt att det ser kladdigt och rörigt ut och som att det är små barn som kladdat en på armarna (med vissa undantag förstås) men nu har jag börjat se skönheten i det. Visst det är inget jag föredrar men jag måste erkänna att jag börjar gilla det! Ett steg fram eller ett stg bak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback