Falls

Så mycket snö ute. Förstår inte varför det inte kan bli vår. Är så sugen på ljuma vårkvällar. Har precis tagit ett långt bad och lite halvt pinsamt läst Linas kvällsbok 2. Mycket skratt måste jag säga men den ger inte så mycket egentligen. Ronny har slutat jobba nu, kändes sad när jag åkte till jobbet och visste att han inte skulle vara där. Brukar alltid vara han och jag i kassan på vardagarna. Men det var i alla fall en ganska kul dag, mycket folk som brukar jobba på kvällen som var där, har tex inte sett Maria på jättelänge, hon hade klippt av sig sitt superlånga hår (det var fortfarande långt men inte lika långt som innan) och det var verkligen jättesnyggt.

Är sugen på att göra något med håret. Vickan fick till sina dreads jättebra. För att vara första gången blev dom verkligen snygga. Mina blev inte alls lika snygga, eller vi säger så här, jag försökte inte ens ordentligt. Är lite sugen på att beställa falls, men känns tråkigt ifall det skulle vara maskingjorda. Skulle gärna göra egna falls med både dreads och cyberlox. Hittade de här snyggingarna på ebay, passar ju mitt hår bra känner jag:


Visst är dom snygga? Är verkligen snygga!

Annars har de ju på odium med och i så fall skulle jag vilja ha helröda men det finns inte. Finns bara svarta med några få röda slingor i. Visst det kan säkert vara snyggt och så men ser ju verkligen mer fejk ut (på det dåliga sätte)



Nån mer än jag som ÄLSKAR hennes hår, (snygg outift med btw) det är så hima hett med undercut. Jag är sjukt sugen på det just nu men tror jag skulle ångra mig ganska mycket om jag gjorde det. Jobbigt att så mycket hår försvinner. Men å andra sidan har jag så pass mycket hår (läs extensions) att det borde kunna bli snyggt ändå. Negativt är det här med att fästa löshåret, blir lite för mycket på ett och samma stället tror jag, i alla fall om man vill ha det så pass tjockt som jag vill. Dreadsen ser med dnygga ut. Så sjukt snyggt med undercut och dreads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback