Vinterlandskap

Idag på jobbet började det snöa jättemycket. Jag stod där och tittade ut på vinterlandskapet, alla bilar som körde förbi på motorvägen, skogen som var helt vitfärgad. Fick verkligen julfeeling. Som att det snart skulle vara jul, som att vi kunde haft julstjärnor i fönster och som om jag skulle åka ut för att julhandla sen. Men så är det ju inte, det är februari och flera minusgrader och enorma snöhögar som bara växer.

Var mysigt annars på jobbet! Mia jag och Becca framme i kassan, var jättemysigt verkligen!

Här kommer ett urval av lite bilder från se senaste helgerna:


Galet trångt när vi var runt tio pers hos Soot på u-church. Hela hallen var helt fylld

Folk!

Lilla Varg!

Soot!
Var en jättemysig kväll verkligen!

Fredag - dags för freakshow. Jag och Vixs limmade fast kretskort på handlederna för den där extra cyborg känslan

En glad och söt Björnis!

Vixs och jag!

Vickan!

På förfesten var jag dålig och tog sjukt få bilder, Vickan tog en i alla fall. Var en supermysig förfest!

Mjau! Inne på freakshow!

Sprang in på Kawaii design och köpte dessa små söta öronen! Dom är jättesöta och väldigt diskreta, kan lätt has ute utan att väcka förmycket uppmärksamhet! känner att man samling öron bara växer, känns väldigt bra! Skulle lätt kunna ha hur många par som helst. Om jag ska vara ärlig så går jag runt hemma i kattöron nästan dagligen. Känner mig mycket sötare i det än utan!



U-church i torsdags!

Marika är hardcore :P

Niklas!

På lördagen var vi en sväng på naturhistoriska och tja de har ju verkligen ett par siamesiska tvillingar på burk där. Känns så absurt!



Jag - och en iller!

Senare på kvällen var det fest hos Josua som sagt!

Joshi!

Folk, alla tränningsklädda! Fast Marika körde sin egen mer gothiga outfit som dommare.

Lilla Mu var ninja!

Jag och Soot, pratar om något, uppenbarligen.

Typisk spegelbild

Det var allt för den här gången! Mjau mjua!

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Ja =)

Väntar på ett par till med vingar, men de har inte dykt upp än ^^

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Varför kan jag aldrig se vettig ut när du tar en bild på mig? Plutande pussmun och viftande händer?!

2010-02-10 @ 00:39:59
URL: http://www.samuelvargthunberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback