Vanilla dreams

Beställde hem lite hår från happy hair! Var ju ett tag sen jag uppdaterade min frisyr och med löshår kan man ju leka ganska mycket! Så beställde jag hem lite vitt hår. Ska bli kul med lite slingor i håret! Och det ska bli väldigt kul med att ha lockigt igen, har haft rakt så länge nu! Har beställt samma struktur på håret som jag brukade köpa när jag hade svart hår. Det är jättebra kvalité för att vara syntet och håller väldigt länge, så länge man inte sover på det och inte har det uppsatt och så. Det är ju inget att ha på jobbet direkt :P Och så smidigt med clips så man kan välja när man vill ha i det!


Visst ser det fint ut?

Sen har vi ju det från odium med som aj beställde för ett tag sen men det räknar ja inte med att få hem i brådrasket. Karino som beställde hår som fanns i lager för, hm, vad kan det vart, nästan tre veckor sen, har ju inte fått hem sitt än och det håret jag beställt finns inte i lager så det måste ju dom beställa in osv.


Det här är inte riktigt den nyansen men nästan. Kommer i alla fall gå ihop med det vita håret eftersom det är lockigt! Tror det kommer bli svårt att använda det vita innan jag får hem det här håret.
I alla fall, märks att jag är addicted to hair?

Kommentarer
Postat av: janni

Jag är med lite besatt av att fixa med mitt hår, vill inte veta hur mycket pengar jag lägger ner på färg och grejer i månaden^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback