10-01-11

Phu kom precis hem efter en tur på stan med familjen! Fick ett par fina skor av mammi, ganska neutrala och påminde lite om mina darlings från för några år sen med snörning där fram. Älskade de skorna men dragkedjan på ena skon gick sönder. Dessa hade dock lite lägre klack (fortfarande lite bred klack men inte lika bred som de gamla) och så var de inte lika höga och lite mer rundade där fram (fast det gillar jag, älskar den lite gammeldagsa looken) Sen idag så kom äntligen min mobil stickers med posten, har väntat hur länge som helst. Tyvärr var den lite för bred för min mobil, så det ser lite konstigt ut  men jag är ändå rätt nöjd!


Så såg den ut innan jag började fixa med den^^

Färdig mobil (tråkigt att jag bara hade en annan mobil att ta bilder med, får ta lite bättre en annan gång)

Framsida

Baksida!



Bild från i helgen, mysigt med favotjejerna <3

Nu ska jag nog ta och beställa det där håret jag skrev om igår. Kostade ju bara 68 kr och jag vill gärna pröva det!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

haha coool :D jag blekv lite sur nör ajg upptäckte att det blev ganska fult när det var glitterbakdrund mellan och manskulleklippa och klistra ihop dom när telefonen var svart : < MEN DET ÄROK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback