Dålig stil

Frusterad katt!! Ni vet pappa beställde (betalde) ju håret från bodyjewellry, inga problem alls, fick odersbekräftelse på två paket hår a 12 dollar. Sen idag fick jag ett mail om att mina saker blivit skickade men då var det helt plötsligt bara ett paket hår som blivit skickat. Jag blev asarg (med tanke på att de strulade till det förra gången med) och skrev ett argt mail till dom. Lite senare under dagen får jag ett mail, som inte är ett svar på mitt mail utan ett separat eget mail där de står att det bara fanns ett paket hår kvar av den röda färgen och eftersom det är en utgående produkt så blir det svårt att få tag på det igen. Så då ber dom mig att antigen välja en annan färg eller få penganra tillbaka, men jag vill ju inte ha någon annan färg, och inte vill ja ha pengarna tillbaka. Jag vill ju ha mitt hår. Så nu hoppas jag att de fixar de här, jag tänker inte ge mig i frågan. Dom har inte svarat på det mailet jag skickade från början och inte på mitt svarsmail heller. Dålig stil tycker jag, hoppas dom sköter det här snyggt nu, annars blir jag sur. Och då menar jag surare än vad jag är nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste få komma i kontakt med dig via e-post

mkt viktigt. Kan tyvärr inte skriva vem jag är här.

Snälla var kan jag nå dig?

2010-01-13 @ 14:44:18
Postat av: Cissi

hej min mail är [email protected], jag maialde dig men mailet kom tillbaka, måste vart fel adress jag fick, du får gärna maila mig till den adressen.

2010-01-13 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback