Gift?

Stress på jobbet idag! I perioder i alla fall! Typ typ mins rush och den tio minuter med 0 gäster. Igår på jobbet förklarade Saba för mig att han skulle gifta sig med mig

Saba: Hej Barbie! Har du ingen skola idag?
Jag: Jag har gått ur skolan
Saba: (tittar lite oförstående på mig) Har du gått ut högstadiet?
Jag: (min tur att se oförstående ut) Saba, jag har gått ur gymnasiet
Saba: (Tittar helt chockat på mig) Hur gamal är du egentligen?
Jag: Jag är 20
Saba: (ser jättechockad ut) VA?????? JAG TRODDE DU VAR 15!!!! JAG TRODDE VERKLIGEN DU VAR 15.

Sen sa han att han skulle gifta sig med mig. Haha, Saba är jättehärlig, men jag fattar inte hur han kunde tro att jag var 15. Vi har ju ändå jobbat ihop sen i sommras. Han har en jätteintressant lifestory. Skrev teatermanus och sånt. Han är alltid snäll mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback