Hjälpsampappa



Tja, ungefär så var det! Nu hoppas ja att det tar ganska kort tid för det att komma hem. Egantligen vill ja bojkota bodyjewelry, eftersom de senast strulade till det, jag fick inte hem de ja hade beställt och de skickade inte ut några nya saker till mig. Dålig stil tycker jag, men det var väl deras policy, dock tråkigt för mig som väntade i över en månad, varje dag typ. Men Soot har tydligen bara positiva erfarenheter från dom så jag hoppas på det bästa! Vixs beställde linser därifrån för precis två veckor sen, de har dock inte kommit ännu, så det tar ju uppenbarligen sin lilla tid.
Nu slötittar Gustav och jag på Cops, sämre program får man ju leta efter. Puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; Det ska jag göra! ^^



Hahaha åh, bästa bilden :D Så sött, hihi.

2010-01-11 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback