Jobbletande

Phu har precis gått igenom alla 885 lediga jobb i Göteborg. Hittade några jag ska söka, bla till en klädbutik. Det hoppas jag mest på men eftersom butiken vänder sig till plus size tjejer så kanske jag inte är mest lämplig. Beror väl kanske dock på vad de söker egentligen, men man vet aldrig. Sen ska jag söka till ett dagis, det måste man egetligen ha kompetens för, utbildnig och så men det har inte jag. Tänkte jag kunde söka ändå. Vi får se hur det går helt enkelt.
har nog aldrig sett ett så udda jobb som det här:

Hur kul låter inte det?
Microvågstestare för rymdbruk? Vad krävs för utbildning för det? och hur kul hade det inte vart om man jobbade som det
vad jobbar du med?
Jag jobbar som microvågstestare för rymdbruk! Hahahahaha, jag hade dött av skratt om någon hade sagt så till mig. Låter ju som ett skämt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, bästa jobbet ^^

2010-01-26 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback