Peppen!

Hej! Segaste dagen idag! Gick upp runt ett tror jag och tog en megalång dusch, det var välbehövt! Sen har jag mest vart lat och hängt vid datorn men nu har jag massa saker jag måste göra!


Ska pröva att ha mittbena nu igen, eller har haft det jättelänge nu men har döljt den genom att "lägga upp" en del av luggen på snedden (lite svårt att förklara men tyckte jag hade för tjocklugg och det är bästa sättet att tunna ut den, att låta en del av den växa ut, men det är svårt att ha mittbena och få det att se snyggt ut! Men i alla fall, nu behöver jag klippa luggen, den känns porös och väldigt ojämn. Så typiskt med att mitt lösnagel-lim var för gammalt, fäste inte alls igår när jag prövade, så synd hade vart kul med lite snygga naglar inför helgen men jag är för lat (brr det är ju så kallt ute) för att åka ner på stan och köpa nytt. Kanske kollar lite imorn när jag åker in till Gbg. Hela helgen kommer spenderas i Götet! Imorn blir det u-church hos mysiga
Magda, på fredag spelning med Thermostatic Club Target, åh jag är så pepp och glad över att äntligen få se dom. Jag ÄLSKAR Thermostatic! När vi gick i trean på gymnasiet lyssnade jag och Ammi nästan ihjäl oss på dom! Sen har ju Bunny flyttat upp till Gbg så på lördag ska vi + massa andra spela Guitar Hero! Kommer bli awsome! Jag är riktigt pepp på den här helgen! Vet bara inte vad jag ska ha på mig på fredag. Vill ju ha något snyggt! Får bli att rota lite i garderoben tror jag. Lördag blir det nog något mer casual, mer mysigt, blir ju hemmakväll liksom! Nej nu ska jag ta och tvätta tror jag, eller börja laga mat. Åh så spännande att pröva nya maträtter!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ammi

Men vaaaaaa ?! Jag vill också se Thermostatic ! Fy farao vad avis jag blir nu :( Men ha det wunderbar! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback