Red

Snart dags att sova va? Känns som att jag börjar bli riktigt sjuk. Inte okej. Ja som ska jobba på tisdag. Imorn blir det till att vara hemma och ta det lungt, ska nog dock ut på stan och leta efter ett par vinterkängor alá lite mer neturala än mina demonia eller loliboots. Kan vara skönt med lite neutralitet ibland i alla fall :P


kommer från
bodyjewelleryshop!


Två olika par mörka dolly liknande linser, har länge velat ha linser i lite mörkare färg! Sen hår från stargazer! Visste inte att dom gjorde loosehair, jättebra ju, ser ut att vara i min nyans MEN det dumma är att det inte står hur många gram hår det är. Håret är dubbelvikt 120 cm, alltså 60 cm, precis så som jag vill ha det, men vill ju inte få hem det och sen räcker det bara till fem slingor PLUS att jag egentligen inte gillar loose hair, vill ju ha på träns, men kan absolut tänka mig att sätta fast några slingor på en träns, köpte microringar för ett tag sen som man liskom klämmer fast med en tång på en hårslinga

Egentligen ska man för-limma slingora, tror dom fäster bättre då, men ja vet inte om ja orkar. Kankse gör det. Kanske inte, vi får se, lär oavsett lägga ut bilder på bloggen!


Bättre bild på den röda färgen. Tror den kommer passa mitt hår bra! Nu är det verkligen dags att sova.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback