Some new hair

Har jobbat med håret hela kvällen nu nästan. I kontrast till mitt hår ser stargazer håret verkligen orange ut, och jag tycker verkligen det borde stått på hemsidan. Färgen borde heta "Orange" och inte röd. Har precis som jag skrev innan satt fast det med microringar. Det är pilligt och tar sin lilla tid men ger ett bra resultat.


Blev en enorm hårboll som jag var tvungen att slänga :S

Det färdiga håret! Ser ut som oranga slingor i mitt hår

Syns inte så bra på bilderna dock


Nu ska jag sova! Upp och jobba på McDonalds imorn!

Kommentarer
Postat av: bunny

Fäster du microringarna i ditt riktiga hår eller i ritt löshår?

Postat av: Madde

AAAhw fina, fina, fina Cissi!!<3 Saknar dig!!

2010-01-26 @ 09:38:53
URL: http://hippiestick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback