Bea fyller år :D

Hjälp vad det är varmt!
Hade i alla fall supermysig dag igår med födelsedagsfirande för världens sötaste favo Bea <3
Vi var ute i Botaniska tills klockan sent och åt tårta och pizza och allt möjligt nom. Bea hade önskat sig en pony vilket resulterade i diverse my little ponies och tshirt med pony tryck :D Helt lyckad kväll måste jag erkänna.

Tog inte så mycket bilder men här ser vi blandannat sötnosen själv <3

En glad Svains :D

Nalle :D Var jättelänge sen jag träffade honom!

Halvdålig bild på mig precis innan vi åkte ner till Botaniska.

Nu ska jag snart ut och fika med min sister from another mister Anna <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Tomo

Sv: Haha visst är det lite häftigt :P

Postat av: mitsukai

Tack för en jättetrevlig fika darling <3

2010-07-01 @ 19:29:05
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Såg dig och flickan med blått hår (kan tyvärr inte hennes namn) på nordstan idag :) ni var verkligen jätte fina!

2010-07-01 @ 20:07:01
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback