Borås Borås

Lagar mat och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll.
Det är inte superdupervarmt ute som det vart de andra dagarna och jag känner mig lite sugen på något mega sweet. Typ från baby (ja har ju faktiskt inget från ap) men undrar om det a. är för varmt.  eller b. om jag kommer ångra mig och känna mig obekväm.

Vickan kommer väl om några timmar och då ska vi ut och göra stan osäker.

Skulle egentligen försökt ta bild på våra tröjor igår men men. Härligt med så mycket Vickan-time måste jag erkänna :D

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ska precis betala till skolan och sen ska jag ansöka till csn. Efter det ska jag kolla på outfit till ikväll^^ Mikael kommer också. Härligt med mycket Cissi-time tycker jag med! puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback