Hot hot pink

Usch vad dåligt med uppdateringar!
Men just nu är det bara jobb jobb jobb som gäller. Så det finns inte så mycket att skriva om. Långa dagar den här veckan men idag jobbade jag bara till kvart i fyra. Imorn blir det till sju :(
Hatar 11:45-19:15. Det tar verkligen på kroppen. Ja är helt slut i kroppen redan nu och ryggen värker.

Ikväll blir det hårfix :D
Bleka utväxt, köpa färg osv. Tyckte väldigt bra om den här rosa nyansen men min utväxt är så mörk. På bara några veckor ser det jätteskabbigt ut. Så synd. Blir jätteglad när jag ser på bilderna från hur det var precis när det var nyfärgat, men sen när man ser sig i speglen så är det inte allt fint. I alla fall så fick jag hem min hot hot pink från manic panic som jag snipade på tradera! Den lyser i uv! Dock var den mycket mörkare än vad jag hade tänkt och liknade mer directions cerise men efter att jag hade blandat ut det med balsam blev det en riktigt fin färg. Såg verkligen ut som tuggumi. Började lägga i färgen i mitt hår när jag kom på att det kanske var en bra idé att bleka utväxten :S Typiskt mig.

Längtar så tills mina dreads kommer!
Nu ska jag åka ner till ica maxi och handla.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marta

antagligen vet du det här redan kanske men har du provat färgbomberna från revlon?

jag själv har väldigt rött hår och använder nr 600 å jag har aldrig sen jag färgade håret färgat "hela" håret lixom, så länge jag använder färgbomben (:

ett litet tipps bara, dom finns i alla möjliga färger (:

Postat av: Marta

De finns att köpa hos nästan alla frisörsalonger men även vissa kicks säljer dom :)

2010-07-31 @ 02:27:19
URL: http://martanilsson.blogg.se/
Postat av: Nea

\\SVAR// Oki ^-^ 50kr blir finfint, kan göra i ordning nästa vecka :D e ju som sakt inte hemma just nu så har tyvärr inte möjlighet fören nästa vecka

2010-08-02 @ 18:35:11
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback