Livet

Det går bra nu. Det går bra bra bra just nu nu nu.

Jag har kommit in på xp! Fick mail innan idag så nu känner jag mig riktigt happi. Vickan och jag har hittat ett radhus i hammarkullen, ett med två våningar, fem rum, en trädgård med altan med tak, med tvättstuga och två badrum. Visst låter det underbart? Nu ska vi bara hitta en till som vill bo med oss. Nästnästa vecka ska vi ut till oikos, träffa folk, träffa Elof och snacka och se vem som kan vara intresserad av att bo med oss. Hyran är på 9000 så är man tre så blir det bara 3000 i månaden. Fram tills den sista maj. En dag innan vi slutar skolan, kan det bli mer perfekt? Åh ja vill ha det jag vill ha det. Nu ska det bara lösa sig med csn, jag har skickat in alla papper och väntar spänt på att få veta om jag får bidrag eller ej.

Vixs var här innan idag och vi letade back up lägenheter ifall vi inte kan få radhuset, sen åkte vi ner på stan för att hänga med pannkakskyrkan men det slutade med att vi köpte varsin likadant sommrig tshirt istället. En sån där lite luftig, lång i ljusrosa som passar bra till ett par strumpbyxor.
Åh vad jag är shoppingsugen. När lönen kommer är det dels massa räkningar som ska betalas och sen dreadsen men sen, sen ska jag shoppa! Har spanat in en tshirt, en munktröja och en klänning. Allt i rosa. Just nu är det rosa rosa rosa som gäller. Så skönt att kunna ha det utan att det skär sig till håret.

Imorn ska jag gå på torsdagskvällen! Med Vixs och kanske Maya! Har inte vart på en sån på flera år känns det som. Inte på riktigt. Inte med vänner. Ska njuta av livet så mycket jag bara kan nu.


Kommentarer
Postat av: Nea

grymt avensjuk på ditt hår >.< Så där tvungen att säga det igen mitt i allt ^-^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback