Make up

Blir slottskogen häng för min och Mackes del. Ska snart åka ner. Ser fram emot en god svalkande isglass:D

Glömde skriva om min make up class som jag var på igår på make up store.
Det var jättekul och verkligen mysigt. Vi pratade om min hy, vilka produkter som passar bäst, färger osv.
Och så blev jag ju givetvis sminkad. Tycker verkligen om att bli det. Visst föredrar väl egentligen mest att sminka mig själv men det är väldigt kul när nån annan gör det, särskilt om personen gör annorlunda än vad jag brukar göra själv.
Bad om en ganska färg-glad sminkning då det oftast blir svart och vitt eller inslag av någon enstaka färg. Så det blev cerise som fadeade över i lila och sen en del glitter på det. Det blev skitsnyggt måste jag säga och sen ett starkt cerist läppstift som var to die for. Rogen var en aning kallare än den jag brukar använda och jag måste säga att det verkligen såg snyggt ut. Ville köpa alla produkter men det blev mest bas saker. De hade inte MAC tyvärr så jag tog den foundation som hon använde på mig av deras eget märke. Märkte skillnad på en dag, hur mycket mer naturlig den var jämfört men den jag brukar använda. Tyckte personligen att den passade mig väldigt bra. Och sen ett löspuder. Visst gillar stargazer men när det kommer till kvalité kan de ju inte jämföras med make ups store. Och sen ett rosa glitter i lösform det med. Glittar helt sjukt fint!

Försökte ta lite bilder men fick inte till något bra. Verkligen synd, känns lite sorgligt en sån grej hade man ju verkligen velat spara liksom.
Ska se senare om det är någon som är värd att lägga upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback