Gustav tar studenten

Idag tar min stora lillebror studenten. 194 centimeter stilighet och ståtlighet, det är vad han är.
Kommer säkert lipa när han springer ut på trappen. Synd för dom att vädret är så dåligt. Jag minns på min student, hur underbart vackert vädret var och hur nervöst och pirrigt och bubblande det var när pappa släppte av mig vid vattentornet och jag gick upp till champangefrukosten (som inte innehåller champange utan cider :S)
Just nu är det uppehåll och jag hoppas inte det kommer börja regna. Pappa är och hämtar mat från cateringen och mamma sitter med hårfärg i håret eftersom vi inte hann med det igår. Själv sitter jag i nattlinne och ruffsigt hår och funderar på kläder och smycken.

Hoppas hoppas Gustav kommer få en fin student. Det är han värd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback