Intensivdag

Idag var jag en snabbis i Gbg!
Vaknade i morses och insåg att jag inte hade färgat om håret än och att mitt hår är mer rosa än rött. Inte okej :S
Åker ju till Sthlm imorn för att vara med på modevisning och då vill man ju vara representabel. Så jag drog ner till Shock för att införskaffa detta. Jobbig att man lägger runt 3 timmar på resa för ett ynka litet köp men det var ändå trevligt.
Nu ska jag snart åka iväg med mamma och pappa och småhandla lite. Sen blir det städ och sen packning. Ska dock inte ha med mig så mycket. Ett ombyte bara och sänkläder. Något till efterfesten. Vet inte vad bara. Men något fint får det bli. Wiii känner både jättepepp och supernervös. Och så ska jag inte glömma att färga håret heller. Tänkte ta det innan jag går och lägger mig.
Fick hem en nu sån där hand-klämma. Ni vet en sån jag köpte för någon månad sen? Känns bra att ha två. Tänkte ha dem redan imorn, ihop med en svart lolitaklänning. Den har empirewaist så den är jättebekväm att resa i! Åker klockan två från Göteborg och är framme runt sju. Får åka från Borås runt halv ett eller något tror jag. Sen är visningen på onsdagen och sen åker jah hem på torsdagen. lagom till Gustavs studen. Känns helt sjukt att han ska ta studenten och ännu mer sjukt att det var två år sen jag tog. kan knappt fatta att det är sant.

Ska skicka in lite papper till Kortebo idag. Skrev precis färdigt min levnadshistoria samt. framtidsplaner. Nu fattar bara utlåtande från Ingemar. Väntar på svar från honom.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Åh lycka till på modevisningen! Och lägg ut massa bilder sen. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback