My hair is killing me

jag och mitt hår alltså. Så här går det när jag är uttråkad.
Jag har tyckt att den lila nyansen var i lite kallaste och mörkaste lagret så jag tänkte låta den fadea ut en del och sen blanda ut viloet med lita balsam för att få en ljuasre nyans. Men så hittade jag en påse med blekningspulver som jag beställde från london för nåt halvår sen. Man ska ju egentligen blanda ut det med någon typ av creme vet inte vad den heter men uaf jag tänkte att jag kunde blanda ut den med lite balsam för att hjälpa färgen lite på traven (jag är så raslös, när jag vill ha något då vill jag ha det med en gång, vill inte vänta två veckor på att håret ska fadea osv) Så jag blandade till en mix och la i håret. BANG! På inte ens två min var all lila färg borta. Helt sjukt. Måste vart jättestarkt pulver. Så nu har jag rosa/gult/blont/orange hår.


Ungefär så ser det ut. Inte så nice :S

Till råga på allt så har jag blivit jätteförkyld med. Jag som ska jobba så långa pass i helgen. Vet inte riktigt hur jag ska orka, känns som att jag inte har råd att vara sjuk de dagarna men man vill ju inte gå till jobbet och smitta alla. Gha varför kan jag inte bara få vara frisk?
Nu ska jag ta och titta på Gossip girl! :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bäst Gossip Girl! ^^ Vilken säsong är du på? Tredje och senaste säsongen slutar fab!

2010-06-24 @ 00:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback