Wizard lens

Mina förra blåa linser gick ju ut nu i dagarna så jag kände att det var dags att uppdatera på den fronten. Efter en hel del tittade valde jag ett par jag suktat efter ganska länge Wizard contact lens. De är dock inga circle lenses som jag annars brukar köra på men tyckte att det var så häftiga att jag inte riktigt kunde motstå. Jag hoppas de kommer passa bra till mitt hår, trots att nyansen är lite ljusare än de jag hade innan. Jag skulle nästan hellre ha de här i lila eller i grönt men de finns än så länge bara i blått


Visst ser det riktigt snyggt ut? Nu längtar jag bara på att de ska dimpa ner i brevlådan, borde väl gå på någocn vecka från U.K

Kommentarer
Postat av: Tomo

Oj längtar tills du visar de på bild! Har också tänkt köpa linser, fast i någon annan form :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback