<3

Sitter på flexlife och tar minipaus från allt ringande!

 

Plåtningen med Kawaii gick hur bra som helst! Vi var fyra tjejer som fotades plus Jenny ovh fotografen och vi var i en studio här i Göteborg. De andrar tjejerna var jättetrevliga. En hade grönt hår, en rosa med regnbågsfärgade slingor, en gult och så ja som hade rött! Önskar nästan att vi hade haft en gruppbild på oss alla!

Jag fick mest fota i svarta och röda kläder. Det kändes riktigt bra. Var först lite rädd att de röda nyanserna skulle skära sig med mitt hår men det gick bara bra. Kändes lite lyxigt när man kan om i studion och fick ett eget stort sminkbord, och så den enorma väskan med alla kläder som skulle plåtas, som det stod mitt namn på. Fick en hörna där ja fick lägga upp alla kläder och så fick vi sätta ihop kreationer och det fanns en hög med massa accoscearer som man fick välja bland att ha på bilderna! Wii! Själva fotograferingen gick strålande (tror jag i alla fall) och efteråt bjöd Jenny på thai mat! Bilderna ska komma upp på hemsidan inom några dagar men fotografen har tydligen lagt ut dem på sin hemsida. Ja måste få tag på den. Är supernyfiken! Säger till och länkar när kläderna är uppe på Kawaii!

Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback