Borås Open

Intensiva dagar säger jag bara, intensiva dagar!
Idag har jag dels jobbat på McDonalds. Var smått kaos hela dagen med hur mycket gäster som helst och datorn i DT:n pajade och tjas mycker var kaos. Lilla Vickan följde med mg till jobbet idag för att lämna in en ansökan. Ja hoppas så hon kommer få jobbet. Vore så kul om vi kunde jobba ihop. wiii. Saba frågade mig om hon var min syster. Det tyckte ja var riktigt kul, är helt säker på att frågade pga av skorna och håret. Som att hon liksom bara måste vara min syster för at hon med var alternatiiiv.

Igår kom ju Vixs och besökte mig i Gbg. Vi hade det supermysigt med shopping, snabbid med Charmy, Jensens med Soot och Avlant och sen U-church ute i Mölndal. Vi köpte ett kilo godis och sen sov Vickan över hos mig här i Borås. Vi anmälde mig till modevisningen på uppcon och pratade och hade det mysigt.

På eftermiddagen nu var jag MC på Borås Open. Det är en Grand prix tävling i poetry slam som hålls varje år här i Borås och det brukar vara väldigt, väldigt msyigt. Maya och jag har besökt den i flera år men jag har aldrig mcat där tidigare. Kändes helt okej, trots att jag inte hade någon anaing om vad jag skulle tala om. Försökte få besökarna att gissa på vad jag utbildade mig till och fick höra allt från sömmerska, designer, datatekniker till socionom och sen präst. Och det var ju farlig nära, efetr det fick ja höra både helgon, nunna, munk och diakon :P haha.

Var oavsett supermysigt! Maya och Magnus kom runt nio tiden och de och Soot som var med och kollade fick vara jurygrupp! Dom var så söta så!

Kommer lite bilder från mobilen från gångna veckorna, kommer bilder från kameran senare:
Vickan utan för Grothica

Jag utan för grothica i göteborg igår


Jag och Mu på modelhouse när vi höll på att byta om! Kan inte komma fram till om jag tycker bäst om lockigt eller rak hår

Älskade Pilgrim och och hälsade på förra veckan! Var så härligt att se honom igen! han har haft praktik i Canada och USA sen i höstas!

Jag var och hälsade på den här snyggingen när han var och gjorde dreads!

Jag <3 Gex. Visst är han söt? Love hom so much<3

Avslutar med en bild på Soot från alice i underlandet! Kommer som sagt mer bilder senare!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Vickan

Hm jag undrar om Saba var han som stirrade på mig så. För det var en kille som tittade lite konstigt på mig, som städade lite och sen stod och gjorde hamburgare. Jag måste säga att det kändes som att jag inte alls passade in där just då, med mina kläder och allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback