Flexlife och jag

Jag är så himla glad! jag har fått jobb.

Ni minns kanske att jag skulle jobba på dne där köttfabriken i vintras. Det blev ju dock aldrig av men häromveckan ringde Ulrika (min kontaktperson på flexlife) och undrade om jag var intresserad av att jobba på deras kontor. Självklart var jag intresserad och vi skulle höras veckan därpå. Förra veckan hördes vi igen och Ulrika bad mig komma in på kontoret på tisdagen (idag) och tja idag har jag börjat.

Kontoret är jättefräscht och de som jobbar där verkar så trevliga. Jag har verkligen velat pröva att jobba på kontor så jag är så nöjd. Fick ett eget kontor med telefon och dator och utsikt över Gårdaplan! 

Så nu sja jag jobba tre dagar i veckan och hålla kundkontakt. Boka in möten och presentera flexlife för olika företag! Du blir ju vårt ansikte utåt sa Ulrika. Det kändes bra och så sa hon att jag ahde en fin och trevlig röst när jag pratade i telefon. Fick sitta och läsa på en mass info om flexlife och det verkar som ett toppenföretag. Det känns som ett företag man kan vara stolt över att jobba på.
Sen fick jag ett litet talmanus som jag fick träna lite på som jag ska använda när jag ringer kunder. Ringde och väckte mamma och pappa och övade lite på dem och det kändes jättebra.
Sen fick jag sitta i drygt en timma och ringa runt och tja jag stormtrivs!
Så nu blir det massa jobb resten av veckan!


bild från flexlife.se

Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh,grattis som fan. :D

Postat av: mitsukai

vad kul =) grattis!

2010-03-10 @ 13:18:48
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback