Fluffy

Internet, bland det bästa och farligaste jag vet. Klickade precis hem dessa. Kommer bli perfekt till kattoutfit! Tänker ha dem på uppcon ihop med öron, svans, hotpants, nätstrumpbyxor och lacktopp tror jag. Känns redan väldigt bra!



Vet btw inte om jag skrev att lite färg på ena tanken på min mask hade trillat loss under transporten så när jag skrev på feedbacken att de hade gjort det fick jag mail från Andrew med en gång, kanske fem minuter senare och han var så förstående och erbjöd sig tom att skicka ut en ny tank helt gratis. Det kallar jag bra service. Bland den bästa service jag fått för det var verkligen inte hans fel att det blev så ju. jag rekommenderar alla som vill ha en mask och ett bra bemötande att handla från hans store, lägger ut en länk igen!
http://shop.ebay.com/cyb3rburn/m.html?_fcid=192&_localstpos=&_ssn=cyb3rburn&_sticky=1&_stpos=&gbr=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback